En trött fredag.

0kommentarer

Det måste vara vädret, för just nu känns inget okej.
Slasket har "äntligen" kommit till Stockholm och dagarna är så korta att man aldrig ens ser dagsljus då jag jobbar i en galleria. Förkylningen har återvänt och mina kära hals får vänta lite med halstabletter för man är ju så smart och glömmer dom hemma.. Och som grädden på moset är jag förbannat trött fast jag sover sjukligt mycket.
Jag är inte gjord för vintertid. Så enkelt är det.


Allt ovan kändes väldigt dystert men i had to put it out there.
En helg framför sig och det är det enda positiva just nu. Och jobbet såklart, fördriver dagarna på ett härligt sätt med härliga människor runt omkring. Helgen ser dock ut att bli ganska lugn då både jag och Malin känner att pengarna inte riktigt räcker till. Ikväll har vi bestämt oss för pizza och vin och imorgon lussebak! Sen är det chilla en bit tillsammans och pilla navel (ett uttryck vi använder när man gör absolut ingenting!).

Väck mig om 20. Just så trött är jag just nu..


♥ Olivera

Kommentera

Publiceras ej